خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 612
:: باردید دیروز : 937
:: بازدید هفته : 3113
:: بازدید ماه : 7625
:: بازدید سال : 45477
:: بازدید کلی : 1671377
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

Spotify یک ارائه دهنده خدمات صوتی و تصویری سوئدی است که در سال 2006 توسط دانیل اک تاسیس شد. Spotify تحت نام Spotify Technology S.A ترکیب شده است. با دفتر مرکزی در استکهلم، سوئد با دفاتر در 17 کشور مختلف در سراسر جهان. این یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پخش موسیقی در جهان است، با بیش از 356 میلیون کاربر فعال ماهانه تا مارس 2021، از جمله 158 میلیون مشترک پرداخت کننده، از جمله 159 میلیون مشترک در سراسر جهان.

Spotify موسیقی ضبط شده و پادکست های دیجیتالی شامل بیش از 70 میلیون آهنگ توسط برندهای ضبط و شرکت های رسانه ای را ارائه می دهد. به عنوان یک سرویس فرمیوم، ویژگی‌های اساسی با تبلیغات و کنترل‌های محدود رایگان است، در حالی که ویژگی‌های اضافی مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن غیرتجاری از طریق اشتراک‌های پولی ارائه می‌شوند.

کاربران می توانند موسیقی را بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر مرور کنند و می توانند لیست های پخش Spotify را در بسیاری از اروپا و آمریکا، اقیانوسیه و بخش هایی از آفریقا از جمله آفریقای جنوبی، موریس و آسیا ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. در دسترس. انتظار می رود اسپاتیفای تا پایان سال 2021 در 178 کشور جهان عملیاتی شود.

این سرویس در اکثر دستگاه‌های مدرن از جمله رایانه‌های Windows، macOS و Linux، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های دارای iOS و Android و همچنین بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo و Google Home در دسترس است. برخلاف فروش یا دانلودهای فیزیکی که به ازای هر آهنگ یا آلبوم فروخته شده بهای معینی را به اجراکنندگان می پردازند، Spotify بر اساس تعداد استریم های اجراکننده برای تعداد کل آهنگ های منتشر شده، حق امتیاز پرداخت می کند.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد...

تفاوت بین Spotify و خدمات مشابه:
ما موسیقی مورد علاقه شما را ارائه می دهیم:
اگر شما یک کاربر Spotify هستید ، با Discover Weekly به خوبی آشنا هستید.

(کشف هفتگی) در واقع یک ویژگی خاص است که نمایانگر آخرین موسیقی است که ربات های Spotify احساس می کنند به یک لیست علاقه مند هستید.

دسترسی و انواع لیست های پخش:
یکی از دلایلی که Spotify بسیار محبوب است این است که به لیست پخش دسترسی دارد که کاربران ایجاد کرده اند و این باعث می شود کاربران بتوانند موسیقی مشابه موسیقی را در ژانر مورد علاقه خود پیدا کنند.

امکان پخش دستگاه های دیگر:
Spotify را می توان در دستگاه های دیگر یا بلندگوهای هوشمند پخش کرد. به این ترتیب ، هنگام پخش موسیقی ، می توانید آهنگ پخش را از برنامه به دستگاه دیگری (که در آن Spotify) یا یک بلندگو هوشمند تغییر می کند ، تغییر دهید.

چرا فروشگاه Accsell گزینه مناسبی برای شارژ و Spotify Premium است؟
فروشگاه ACCSELL باعث می شود حساب شخصی شما حق بیمه قانونی را با بهترین قیمت ممکن قانونی کند.
پشتیبانی از اشتراک های فروخته شده و تضمین شده تا آخرین روز اشتراک
فرصتی برای گسترش حق بیمه بدون هیچ مشکلی


نکات مهمی که باید قبل از خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ایالات متحده (مکمل حقوقی Spotify) بدانید:

در صورت ارسال اطلاعات حساب خود در قسمت توضیحات ، شارژ و فعال سازی در حساب شخصی شما انجام می شود. اگر جزئیات نادرست باشد ، "مشخصات از جمله ایمیل و رمز عبور" به ایمیل خصوصی ما ارائه می شود
اگر حساب Spotify ندارید ، "حساب جدید" را انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش خود ، شماره سفارش خود را برای پشتیبانی ارسال کنید.اگر یک حساب کاربری دارید ، رمز ورود حساب Spotify را در بخش توضیحات یا سفارش برای ما ارسال کنید ، کد سفارش را به همراه رمز عبور پشتیبانی Spotify خود ارسال کنید.
شارژ و خرید حساب Spotify شما از نظر قانونی انجام می شود.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در دوره حساب ، مشکل در اسرع وقت از طریق پشتیبانی برطرف می شود.
خرید و شارژ مجدد اشتراک Spotify با روش خانواده انجام می شود.
دلیل ارزان تر برنامه ها از قیمت های اولیه ، استفاده از تخفیف های ویژه Spotify است.
در روش خانواده ، اطلاعات با سایر اعضای خانواده با شما به اشتراک گذاشته نمی شود.
فعال کردن حساب شما می تواند از 12 تا 72 ساعت طول بکشد.
اگر اطلاعات حساب خود را (نامه و رمز عبور Spotify) به بخش توضیحات ارسال نکنید ، حساب خریداری شده از طریق ایمیل خاص برای شما ارسال می شود.
ما به رمز ورود ایمیل شما احتیاج نداریم!
اشتراک شما دیگر نباید فعال باشد.
می توانید لیست های پخش خود را از یک حساب به حساب دیگر منتقل کنید.
فروش حساب 100 ٪ نهایی است و شامل بازپرداخت نمی شود.
اگر ایمیلی از ما دریافت کرده اید ، حتماً آن را با ایمیل خود جایگزین کنید ، در غیر این صورت ضمانت اکسل از حساب حذف می شود.
به خاطر داشته باشید که هر حساب می تواند فقط دو بار به برنامه حق بیمه خانواده بپیوندد و سپس محدود شود. در این حالت ، یا باید یک محصول حساب محدود را خریداری کنید ، یا اگر یک حساب خانوادگی خریداری می کنید ، یک حساب جدید برای شما ایجاد می کنید و قادر خواهید بود همه لیست های پخش را به حساب جدید منتقل کنید. (آموزش)
همچنین می توانید حساب محدود خود را با یک سرویس بازیابی حساب Spotify محدود به روز کنید.بسته به شرایط حساب می توان با مناطق کانادا / انگلستان / هند حمل کرد. اگر منطقه حساب برای شما مهم است. ذکر در توضیحات محصول فراموش نشود.
در صورتی که حساب کاربری دارید اما رمز عبور آن را از طریق تلگرام یا قسمت سفارش سایت منتشر نکرده اید، پس از 12 ساعت سفارش شما با یک ایمیل ویژه اکسل تکمیل می شود.
اگر به هر دلیلی رمز عبور حساب شما نادرست باشد، یک حساب کاربری جدید ایجاد می شود و حق بیمه ایجاد می شود. توصیه می شود قبل از خرید رمز حساب خود را بازنشانی کرده و از طریق این لینک رمز عبور ساده تنظیم کنید.
اگر رمز عبور حساب به درستی در حالت "Transfer playlist" ارسال نشود، یک حساب کاربری ایجاد می شود و با یک ایمیل جدید (یا ایمیل اکسل یا ایمیل خودتان) تحویل داده می شود. در این صورت خریدار می تواند درخواست خود را برای انتقال پلی لیست ها از اکانت قبلی پس از تکمیل به پشتیبانی سایت یا تلگرام ارسال کند.
با خرید، قوانین Acsell را مطالعه کرده اید و آنها را می پذیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید